22 March 2010

mandi kat lata bayu :-)


sekali sekala g kelah ni syok jgk.. ble kurangkan tekanan dlm badan nih.. tgk la muka depa dok mandi manda tu.. syok o0oo


haa depa ni plk dok pulun panggang ayam + jagung.. masa ni makanan melimpah ruah.. best btl la~ 


ni plk begambo kenangan sebelom balik..

kawan2 kat opis

ni la kawan2 kat opis.. heheh kat opis aku ni banyak kaum lelaki la.. tp dorang ni slalu kuar g inspection kat kilang.. tinggal la aku terkulat-kulat kat opis dgn geng pentadbiran.. emm boSan jgk la..

21 March 2010

H1N1

haha sekarang kan tgh kecoh gelombang ke-2 penyakit nih.. jaga2 la.. aku dah beli sebakol mask utk persediaan.. MENCEGAH LEBIH BAIK DRP MENGUBATI :-)

20 March 2010

dapat hadiah



hohohoo best betul la dapat hadiah besday.. ada jugak la manusia yg tak lupa kat aku.. tahun depan jangan lupa bg lg ye.. timaceh~

19 March 2010

perjumpaan pertama

hooo masa ni kursus kat pahang.. best oo.. first time g kursus nih. exited jgk la.. geng pompuan cuma 9 orang je.. malam terakhir kat sana mmg best la.. ada karoke,boria,sketsa n banyak lagi lo.. urusetia pon sempoi gak.. satu kepala dgn kitorg.. pendek kata ni suma mmg kenangan paling indah la.. miss u all.. muahhh

anak buah aku la...

haaa.. time cuti sekolah ni kak balik kedah bawak anak dia yg comey tu.. umo baru setahun je.. tarikh lahir dia pon sama ngan aku jugak (9 mac).. nama dia dalia asira. budak ni banyak cakap. tapi bila dia cakap sepatah apa pon aku tak paham.. pastu kalo bejalan mesti terhantuk.. adohai nasib baik la dia ni tahan lasak cam aku jugak